miercuri, 23 iunie 2010

Despre piesa EXCLUSIV


Cant ceea ce compun si sunt ceea ce compun.Melodiile mele sunt bucatele din viata si din sufletul meu.Nu pot scrie daca nu sufar, daca nu sunt fericita...daca nu am de ce , pentru ce sau pentru cine.
Piesa EXCLUSIV are la baza o prietenie reala intre mine si M...o prietena de-a mea.Asa s-a nascut, ea, piesa, intr-un moment in care simteam nevoia sa ii spun toate aceste lucruri, pe care i le-am si spus , de altfel intr-una din discutiile noastre.
Care e mesajul?Mesajul e ca tuturor ne este frica de ceilalti.Ne e frica sa nu descopere si sa nu foloseasca slabiciunile noastre in folosul lor.Asa a fost si cu M. Nu stiu daca s-a schimbat ceva intre noi odata cu piesa asta...nu asta era scopul...Poate mi-as fi dorit sa se straduiasca mai mult.Portile lumii ei sunt tot inchise...desi mi se spune ca nu e asa.
Ne schimbam in timp, incercam sa ne adaptam, dar cand un om pastreaza tacerea prea mult inseamna ca nu mai e loc de tine in lumea lui si ca trebuie sa te retragi chiar daca asta te doare.
Dragii mei, sunt un prieten devotat chiar daca viata mi-a demonstrat ca nu prea exista prietenii adevarate.Stiu ca traim intr-o lume in care exista prietenii din interes dar singurul meu interes intr-o prietenie e sa-l fac pe celalalt sa ma accepte asa cum sunt incercand sa ma cunoasca, dar lasandu-ma si pe mine sa il cunosc in egala masura.
Daca M ar intelege asta si nu si-ar mai cauta scuze cu siguranta ar fi OK.Dar ma gandesc ca poate nu-i pasa si poate chiar nu e loc de mine in lumea ei... asa gandeam atunci...
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu