sâmbătă, 3 iulie 2010

Ale...Alejandro...Fernando...Roberto...


Dincolo de muzica mea stau artisti care ma inspira, care imi plac, care imi creaza senzatii noi.Unul din artistii foarte apropiati sufletului meu este Lady Gaga.Nu pentru ca e cea mai actuala productie muzicala, nici ptr ca MJ ar fi cumparat portofoliul ei si i-a prevazut o ascensiune muzicala extraordinara, ci pentru ca dincolo de toate acestea e un artist relaxat, sa zicem asa, care impresioneaza.
Ascultand noua ei piesa Alejandro mi-am dat seama ca niciun artist roman nu cred ca ar reusi vreodata sa creeze ceva asemanator ca imagine, coregrafie si de ce nu conceptie per ansamblu a ceea ce ar trebui sa insemne un produs muzical original.La noi totul sta in copierea a ceea ce face celalalt de peste gard.Vorba cuiva.Suntem o natie de imitatori.
Dar, decat sa batem campii sa ascultam melodia Alejandro , care zic eu ca e o capodopera a zilelor noastre.
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu