joi, 19 august 2010

Leacuri babesti...

Pot sa ma declar ghinionista cu carte de munca la zi in domeniu.Intotdeauna ma imbolnavesc cand doctora mea de familie e in concediu.Am io nenorocu' asta.La spital nu mai merg nici sa ma plateasca.Am fost o data la urgente, mai demult si nimeni, absolut nimeni nu te baga in seama.Stai pe hol urandu-ti clipele.Ce sa mai vorbim!?Sistemul sanitar din Romania ,,Land of Choice" , iti da o singura optiune din doua: ori mori asteptand la urgente, ori te tratezi cu leacuri babesti acasa.
Sfantul Net ne ofera multiple sanse pe acest taram de basm.Si fiindca mi s-au ratacit prospectele de la medicamente le-am luat pe rand pe Google la search-uit pana n-am mai stiut care cu care , unde , cum si cand.
Redigest, folositor in intoxicatii alimentare sau cu metale grele...etc, diskinezii biliare, enterocolite, gastrite, ulcer, etc...Hepatoprotect...bun la toate ...Rennie, combate durerile de stomac si aciditatea(asta s-o credeti voi).Si fiindca am finalizat fara succes, am trecut la ceaiuri de galbenele(vai da' amar poate fi frate si daca mai te pune nevoia sa adaugi sunatoare te trec sudorile frate), ceai de coada soricelului si , evident carbune medicinal.Le-am incercat deja pe toate de 1 zi jumate si am decis sa raman la coada soricelului si carbunele medicinal.Inca nu ma declar multumita de efecte, dar sper sa nu ma mai tina mult starea asta ca m-am cam saturat sa fiu in stare sa fac Nimik decat sa ma uit la tv.
Dar pana imi revin si sper ca asta sa se intample cat de curand, daca se poate peste maxim 10 minute ca mi-e un dor sa cant de nu-i adevarat, va spun ca din toamna, incep o noua etapa in pregatirea mea ca artist cu doamna profesor Doina Bentu de la Palatul Copiilor Baia Mare si sper sa fie inceputul unei colaborari frumoase.
Si pentru VIRGULA dinaintea unei noi etape va ofer o melodie speciala care sper sa va binedispuna...

Va pup!Sanatate!

Un comentariu:

  1. Cred ca ar fi nevoie de un blog special dedicat sistemului sanitar in Romania. Prefer oricand, in mod cert, fara urma de indoiala leacurile babesti. Te inteleg perfect cu ceaiurile. Ai incercat ceai de ceapa? O singura data a reusit mama sa ma pacaleasca sa beau cand eram mai mica si am cam ramas cu sechele.
    Insanatosire grabnica!!

    RăspundețiȘtergere