miercuri, 11 august 2010

Mamaia un festival cu circuit inchis...


M-am intors cu oaresce sperante de la Bucuresti...se pare ca sunt desarte.Mda.Dupa parerile juriului...care au fost impartite asa cum am mai scris, am mizat pe faptul ca am cantat foarte bine si ca am facut tot ce am putut, tot ce mi-a stat in putere ca sa ies OK in fata juriului.Nu-mi pare rau ca am fost...dar ma mai gandesc daca ma mai duc.
Lista admisilor e clara.Fosti concurenti de anii trecuti..., fosti laureati...normal ar fi sa ii mai lase si pe altii.Dar nu a fost sa fie nici de data aceasta.Planetele nu s-au aliniat corespunzator si parca imi vine sa dau vina si pe flacara violet.
Ce sa zic...Naspa!In tara asta visele mor inainte de a se naste...Imi mai ramane o carte pe care pot sa o joc:ROMANII AU TALENT.Ramane de vazut cat talent mi-a mai ramas.
Oricum, tot respectul pentru d-l Madalin Voicu!!!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu