joi, 18 noiembrie 2010

Luptati pentru visele voastre!

Fiecare dintre noi traim niste drame.Nu cred ca vreunul din noi nu a trait o drama sau nu o traieste.Fiecare dintre noi avem un trecut de care ne amintim cu drag sau nu, fiecare avem regretele noastre si nu cred ca nu ne intrebam care ar fi fost drumul nostru in viata daca am fi spus NU sau DA in anumite situatii.
Chiar ma gandeam intr-una din serile mele relaxate, care ar fi fost drumul meu daca experientele mele in materie de iubire s-ar fi oprit la B. Daca el ar fi vrut sa construiasca ceva alaturi de mine, dar in timp ce innotam in gandurile mele mi-am dat seama ca nu numai ca nu ar fi reactionat ca si OMUL care este acum sotul meu, nu as fi avut parte de revelatiile care au fost menite sa ma trezeasca din latenta si compromisurile pe care le facusem pentru mine si ptr a ajunge la o inima care nu ar fi batut ritmul pe care eu mi-l doresc de la viata.Asa ca, mi-a facut mult bine ca a plecat, ca s-a ascuns, ca si-a indeplinit visul de a pleca departe de orice taram romanesc.Aceasta a fost o parte a dramei mele sufletesti, care, vazuta acum, de departe pare oaza care a innecat desertul.Dar nu regret nimic.
Una din persoanele care se ocupa de educatia mea vocala mi-a spus intr-una din zilele trecute ceva foarte misto.Suna asa :,, poti sa arunci la gunoi tot ce spun eu, toate indicatiile pe care ti le dau eu daca TU nu simti ca e stilul tau".Da, sunt lucruri care nu se potrivesc cu ceea ce simtim si suntem datori, ne suntem datori sa cautam si sa alegem doar lucrurile care se potrivesc cu peisajul nostru interior.Oricine poate sa ne spuna orice.Sa ne alegem meseria X pentru ca e ok, sa facem lucrul y fiindca ASA E MAI BINE, sa nu alergam dupa himere fiindca nu are sens, etc.Cine stie mai bine decat MINE ce e BINE sau Nu E Bine ptr mine? De ce trebuie eu sa ascult de altii si sa nu imi ascult inima?Daca eu fac muzica din pasiune si din dragoste de arta , o fac pentru sufletul meu si pentru ca de acolo imi iau energia care ma ajuta sa inaintez in jungla.
Nu ma intereseaza daca X considera ca fac o tampenie, eu simt ca tampenia pe care o vede el la mine reprezinta echilibrul meu interior.Interesant, nu?Asta e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu