miercuri, 31 decembrie 2014

Sfarsit de an 2014

Nu mi-am propus sa scriu aici o data pe an, dar se mai intampla sa lasi balta unele treburi. Am constatat ca e destul de vizitat acest spatiu si chiar ma simt ok din punctul asta de vedere. Cel putin din asta. Anul 2014 e la final.Ar merita un bilant, asa ca si ceilalti. Nu a fost un an absolut spectaculos.A fost un an care mi-a demonstrat multe: ca ne putem insela in privinta unor oameni, ca multi joaca teatru si pe scena si in viata, ca unii ne merita compania, altii nu, ca suntem in primul rand oameni cu dorinte si vise de implinit, dar cand e sa le facem reale au grija alti oameni sa isi bata joc de noi; ca da, trebuie sa fim mai siguri pe noi si pe ceea ce ne dorim si sa nu lasam pe nimeni sa ne modifice gandurile sau intentiile; ca uneori pierdem, alteori castigam , dar oricum castigam experienta in ambele cazuri , asa ca teoretic nu pierdem niciodata; ca ar trebui sa nu ne pese de parerea multora, dar ne pasa fiindca atata vreme cat pentru noi conteaza acea parere, fiindca o cerem, incercam sa si tinem cont de ea; ca exista suflete pereche chiar daca suna ca dintr-o carte aceasta informatie, chiar exista; ca exista prieteni pentru care te ingrijorezi cand pleaca la drum, fiindca sunt parte din viata ta si fara ei viata ta nu ar mai fi asa cum e acum, asa cum iti place; ca poti deveni stresant sau frustrat, dar toate trec pana la urma; ca exista oameni care iti schimba existenta sau macar ti-o marcheaza; ca atunci cand iti propui sa faci un lucru universul conspira si acel lucru se intampla si asta contribuie la evolutia ta personala; asta stiu ca suna ca din alta carte, dar e probata, deci valabila si nu puteam sa o ratez; ca acei care s-au folosit de tine ca sa isi atinga scopurile au facut-o doar ca sa isi atinga scopurile, nimic mai mult; ca daca pui suflet in ceva risti sa te arzi( asta e probabil din alta carte/ am citit cam mult in ultima vreme); ca viata e o treaba fragila; ca nu e nevoie sa te schimbi pentru a fi pe placul cuiva , decat eventual la exterior, zidurile interioare merita sa ramana acolo; si multe altele. Nu am sa bifez in schimb nici una dintre reusitele sau nereusitele profesionale ci am sa vorbesc despre oameni.Despre faptul ca anul 2014 mi-a oferit privilegiul de a reinventa o prietenie mai veche, cu Manu, omul care a aparut in viata mea intr-o perioada foarte nasoala pentru mine, din trecut si cu care mi-a fost dor sa rad si sa rad din nou de orice. Si asta e una din marile mele realizari pe 2014, pe langa faptul ca am cunoscut oameni minunati despre care o sa va vorbesc probabil altadata. Toate cele bune pentru 2015!

3 comentarii: