duminică, 8 august 2010

Locul 3 la Art Vox Onesti!!!



Indreptandu-ma spre casa, dupa 8 ore de drum efectuat cu masina mi-am pus intrebari destule dar cel mai des ma intrebam ,,spre ce se indreapta viata asta'' si ce merita sau ce nu merita cu adevarat.
La Festivalul de la Onesti, urmarind indeaproape evolutia tuturor participantilor am vazut in ei potential (la majoriatea) iar in cazul altora interventia parintilor si aici nu ma refer la premii, fiindca s-au dat pe bune.Ci ma refer la impinsul din spate sa te vada vecina din randul 3 ce copil frumos am facut si cat de bine ma descurc eu ca parinte ca te port pe la festivaluri si investesc in tine.Si cam au luat premii cei care au fost cu adevarat talentati si eu zic ca bine s-a procedat.
Multumesc organizatorilor si sustinatorilor.M-am simtit cu adevarat apreciata si ma simt multumita de tot ce am facut acolo, pe scena.Loc de mai bine intotdeauna este, dar e OK.
Si spre ce se indreapta viata asta?Ce merita sau ce nu merita sa faci?Nu stiu daca ne dam seama cu adevarat,dar asa e, cand iti doresti ceva foarte mult parca zboara din fata ta, se indeparteaza de tine...Daca in schimb joci orice carte in viata pe ideea , fac cum pot eu mai bine si las totul in seama Divinitatii lucrurile se aranjeaza de la sine.Sa fie oare indiferenta reteta succesului?
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu