marți, 3 august 2010

Mult asteptata preselectie...


Am plecat si am venit ...si intre aceste doua sintagme pot sa ma declar foarte multumita.
Am ajuns duminica dimineata in Bucuresti.Caldura de innebuneai, frate!Aglomeratie, zgomot, glasuri ascutite, limbaj de oltean...Ce mai, toate datele pentru frumoasa capitala se reduc la aceste cuvinte.
Prietena mea si sotul ei ne-au asteptat in gara.Trenul a avut intarziere 2 ore.Ora 12 in Bucuresti reprezinta INCEPUTUL ptr orice.
Duminica a trecut fara emotii,a fost cam lunga pentru mine.Noaptea am dormit foarte OK, fiindca eram destul de obositi si organismul si-a cerut dreptul la somn.
Am ajuns pe la 10.30 la Sala Radio...eram foarte putini, vreo 4, apoi incet, incet a inceput sa se stranga lumea.Nu ne-au lasat cu insotitori in holul din apropierea studioului.
Prima sosita a fost doamna Corina Chiriac, apoi au aparut Madalin Voicu, Viorel Gavrila, in hol erau deja Margareta Paslaru cu Titus Andrei, organizatoarea si cred ca Petre Nastase.Cred...,nu sunt sigura.
Bun.Dupa ce ne-am platit taxa si ne-am mai multiplicat pana la 15 persoane a inceput smardoiala.
Am fost a 3-a.Am intrat in studio, emotii putine.M-am prezentat, am spus cam tot ce as fi dorit sa spun despre mine si mi-au cerut sa cant piesele.
Am inceput cu Un actor grabit ,iar domnului Madalin Voicu i-a placut foarte mult cum am inceput, s-a si exprimat in felul acesta.M-au lasat sa cant o strofa si un refren , apoi a doua piesa a fost la alegerea mea daca vreau sa o cant sau nu.Am zis DA...poi daca tot m-am straduit atata vreme ...Aceeasi soarta a avut si a doua piesa, Ramai cu mine,o strofa si un refren.
Apoi s-au concluzionat urmatoarele:
Doamna Corina Chiriac mi-a spus ca tehnica de canto clasic nu se prea pupa cu muzica usoara, ca e diferita ca impostatie si ca respiratie si ca a doua piesa am cantat-o identic ca si Andra.Atunci domnul Madalin Voicu a spus ca Andra canta foarte bine , deci si eu am cantat foarte bine.
Cam astea au fost concluziile, astept raspunsul final.Orice ar fi, faptul ca presedintele juriului a apreciat ceea ce am facut eu acolo, mi se pare UN MARE PAS INAINTE!!!
...Vineri, 6 august(chiar de ziua mea) plec la Onesti , la festivalul Vox Art ...Vom vedea ce va fi si acolo.
Va multumesc ptr sustinere si va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu