duminică, 15 august 2010

Pentru ZEROCINCI!

Incep sa fiu convinsa ca citesti ceea ce scriu...de aceea iti dedic acest episod tie, ca sa te incurajez si sa iti dau aripi pentru visul tau.
Sa iti dau exemple de ce am facut in trecutul meu, n-are sens.Ai citit prea bine CV-ul meu.Acolo sunt bucatile puzzle-ului care o definesc pe Alina Augusta ca artist.Si daca nu erau oameni in trecutul meu care sa ma influenteze pozitiv sau negativ(unii) poate nu eram azi in stare sa scriu aceste randuri.
Acu' vreun an si ceva, o tanara de 17 ani mi-a cerut ajutorul sa o meditez muzical.I-am facut pe plac dar dupa ce nu a intrat la liceul de arta, a trecut printr-o faza ciudata in care nu a mai dorit muzica.Am aflat mai tarziu ca mama ei nu ii permitea asta. Bun!Discutii au fost, certuri cat casa, dar n-am renuntat in a o incuraja ca DACA EA CREDE IN VISUL EI SI IN FORTELE EI TREBUIE SA HOTARASCA SINGURA.N-a trecut prea multa vreme si m-a contactat.Unde si cum ar putea sa studieze?I-am recomandat Scoala Populara de Arte, dar fiind peste posibilitatile ei financiare am spus ca voi cauta alta solutie.Am vorbit cu profa mea de canto si mi-a sugerat sa o indrum spre Palatul Copiilor ptr ca au cursuri gratuite.
In toata vremea asta , fata mea draga a hotarat sa NU mai isi lase visul la indemana vorbelor mamei ei si a inregistrat o piesa foarte faina cu cineva din Baia Mare.Bine, vocal mai are de lucrat,dar asta se va intampla in curand.
Draga Zerocinci, stiu, traim intr-o tara in care parca rahatul dateaza din vremea turcilor care si-au lasat reziduurile umane pe taramul acesta de basm.Aici, visele mor inca din burta mamei.Pacatul originar e ca parintii nu isi doresc copii care sa isi indeplineasca visele proprii ci care sa continue sau sa inceapa ceva ce ei n-au prea reusit.Aici totul e plin de rahat pudrat cu zahar praf, e plin de ifose, minciuni, principii care NU EXISTA, cuvinte aruncate aiurea si vise terminate din inanitie.AICI MUZICA SE FACE DIN PLICTISEALA si e folosita ca rampa de lansare ptr cameristele de la hotelurile unde poposesc magnatii satui de bine si dornici de mai mult.
AICI sunt festivaluri cu limita de varsta 35 de ani, maxim la care nu ai acces daca ai 30 de ani fiindca esti deja expirat si neinteresant.Aici la 30 de ani nu te angajeaza nimeni,iar daca nu ai facut copii si nu te-ai maritat inainte pana la varsta asta esti o cauza pierduta.
DAR TOT AICI MAI SUNT OAMENI CARE CRED IN VISELE LOR SI NU SE LASA INVINSI, chiar daca sunt mintiti, ignorati, urati s.a.m.d FIINDCA NIMENI NU AR TREBUI SA NE SPUNA CUM SA NE TRAIM VIETILE NICI CUM SA RENUNTAM LA VISELE NOASTRE.Si cata vreme avem demnitate si dorinta de a nu ne lasa invinsi PUNEM VIRGULA SI CONTINUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!SPOR LA MUNCA!

Un comentariu:

  1. Prea multe cuvinte pentru mine. Multumesc.
    Pai, pentru mine nu mai este NU. Spun eu nu, dar nu pot sa nu mai produc un instrumental. Oricum, multumesc din nou si spor si tie. Sau mai bine, dumneavoastra :)

    RăspundețiȘtergere