sâmbătă, 14 august 2010

PUNCT SI DE LA CAPAT?

Si ma rog de ce sa pun PUNCT si nu VIRGULA? De ce sa imi duc existenta intre puncte si sa uit de virgulele mult mai importante?Dupa Mamaia pun o VIRGULA MARE.Ascund dezamagirea dupa cateva cuvinte si apas acceleratia.Nu merita!Nimeni nu merita nimik, niciun sacrificiu...asa cum imi spunea cineva odata. Invata sa faci ceva fara sa sacrifici.Nu suntem miei de Pasti, nici nemuritori.Atunci de ce am sacrifica ceva pentru a obtine altceva?
De sub palaria mea de paiete totul pare stralucitor.La 32 de ani ai mei nu ma simt batrana, nici expirata, nici lipsita de orice perspectiva.Poate m-am maturizat tarziu sau poate insuficient.Inca cred in visele mele si stiu ca se va deschide o usa in fata mea, iar daca nu, gasesc fereastra pe care sa intru.
Sa va spun ca ma simt ratata?Ei NU!NU ma simt!Am avut si am CEA MAI BUNA PROFA DE CANTO DIN LUME, SOPRANA CLARA SACALEAN, care m-a invatat ca TEHNICA DE CANTO CLASIC STA LA BAZA ORICARUI ARTIST ADEVARAT.Si pentru ca am ocazia sa COMBAT cuvintele unei persoane din juriu, care mi-a spus ca de fapt CANTO-UL CLASIC NU MA AJUTA SA CANT MUZICA USOARA, am cateva exemple internationale, care NU, NU CANTA BEHAIT asa cum cred unii, ci pe impostatie, asa cum ar trebui cantat cu adevarat.
Stiti de ce m-am saturat insa? DE NODURILE DIN PAPURA ROMANULUI!!!ALEA CHIAR MA ENERVEAZA LA CULME.Eu cred ca atata vreme cat o persoana CANTA FOARTE BINE si aici nu ma dau exemplu, nu vad de ce ar trebui sa vorbim de tehnici si alte cele.Imi amintesc de show-ul francez Star Academy unde juriul i-a spus unei concurente urmatorul lucru:NU VREM OAMENI CARE CANTA PERFECT CI CARE TRANSMIT CEVA!!!Uluitor, nu?
Dar sa trecem la fapte!Deci exemplul suprem pentru mine in vocile feminine sunt doua soprane care canta ROCK fratilor!!!ROCK GOTHIC!Nu Vama Veche, Holograf, Iris ci Within Temptation si Nightwish, respectiv Sharon den Adel si Tanja

Stiti cate vizualizari au pe you tube?Hai sa va spun eu !!! 9,184,271

Nah si astia au peste 10 mil de vizualizari!!!SOLISTELE SUNT SOPRANE ABSOLVENTE DE CANTO CLASIC, DA?Splendid?Tot respectul, dar NU aveti dreptate!
Laura Stoica a fost absolventa de canto clasic si a castigat locul 1 la Mamaia acu peste 10 ani.Nici Carmen Trandafir nu canta pe sistem de muzica usoara DAR a castigat Mamaia!Pepe a facut canto clasic, Paula Seling la fel, deci, vorbim de premiati si premianti...
Oameni buni, TRAIM IN ROMANIA!NU!NU VREAU SCANDAL!NU VREAU SA MA IAU DE NIMENI!DAR DACA MA ENERVEZ, LA ANUL MA INSCRIU IN FIECARE ZI STABILITA DE JURIU IN PRESELECTIE SA VAD DE CATE ORI POT SA CANT?PLATESC DE FIECARE DATA!TREBUIE SA MA ASCULTE!Ascultati piesele astea doua, de la cele doua superbe aparitii!Si ca incheiere Sharon den Adel ft Armin Vaan Buren...60 mil de vizualizari...

VIRGULA!SHOW-UL TREBUIE SA CONTINUE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu