sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Gold Plaza

Orasul in care locuiesc nu e foarte mare dar se numeste Baia Mare.Nu o sa insist cu etimologia denumirii, dar m-as putea opri asupra aspectului existentei in unele apartamente a doua bai, una mare si una mica. Si daca tot veni vorba despre bai, aseara m-am amestecat int-o baie de multime, venita din curiozitate sau din entuziasm, de te miri de pe unde, tocmai la deschiderea maretului Gold Plaza, care, dupa noi fie vorba a fost singurul ,,environment place'' care lipsea din peisajul citadin incat orasul nostru sa prinda din nou viata.Si daca am decis sa merg la plimbare, fiindca de real si de kaufland m-am cam plictisit, pentru o vineri seara Gold Plaza a fost cea mai buna alegere.Pret de o ora jumatate am misunat, impreuna cu multimea din jurul meu, prin fatza vitrinelor, prin supermarket si am luat si o gustare la mini fast-food-ul cu specific grecesc, am comparat preturile la cinema , iar spre seara am indraznit sa raman si la concerte.
Se stie ca muzica e punctul meu sensibil, si daca nu as sti ce inseamna pregatirea unui spectacol din punctul de vedere al omului care urca pe scena sa inveseleasca multimea, as tacea din gura.Din pacate, am nimerit in vecinatatea unui grup venit acolo in primul rand ca nu au trebuit sa plateasca bilet ca sa comenteze, sa isi bata joc, sa, sa , sa...multe sa-uri.Artistii la superlativ, foarte mult live, Andreea Banica, Smiley, Sistem si Iris. Avem artisti foarte buni, dar fratilor, chiar daca nu ati platit intrarea, nu trebuie sa ramaneti intr-un loc care nu se potriveste cu comportamentul vostru de mahala.Oamenii aceia MUNCESC !!!Muzica inseamna munca!!!Cine crede ca un artist doarme 28 din 24 se inseala.Ascultati ce vreti.Multimea a mers sa ii vada si sa se simta bine. Dar vaaaaaaaaai cata educatie ne mai trebuie incat sa fim in stare sa il privim pe cel de pe scena ca pe un om care munceste enorm ca noi sa ne putem bucura de prestatia lui.
Oricum, jos palaria in fata celor pe care i-am ascultat aseara.Toata stima mea si respectul cuvenit.THE SHOW MUST GO ON!!!

Un comentariu:

  1. imi place "fata noua"
    si sotul meu primeste "lucrari", de la persoane care credca o plansa se face automat :))

    RăspundețiȘtergere