luni, 8 noiembrie 2010

VREAU-ri

Lumea nu are rabdare DELOC.Adevarul e ca si eu a trebuit sa ma autoeduc, si, zic eu ca am si reusit.Mereu am crezut ca lucrurile din start trebuie sa imi iasa perfect fiindca mereu asta mi s-a pretins, fara sa mi se explice ca toata reusita se masoara in exercitiu.Asta am invatat la lectiile de canto, unde, daca nu ai rabdare, ambitie si insistenta poate sa se duca naibii totul intr-o clipa.
Stiu cum e si cu plansele facute automat, cu desenele cele mai simple care incep cu ,,mie nu-mi iese", orice ar fi desenul acela, mar,caisa sau in cel mai dificil caz, o para saaaaaaaau o vaza.In general copiii se tem de lucrarile lor, dar nici nu au rabdare, nici nu exerseaza fiindca unii parinti au senzatia ca acel copil care este creatia lui personala este aaaabsolut perfect priceput sau nepriceput la toate.Si mai stiu ca unii au senzatia ca viata asta e facuta din inspiratii si expiratii, din 0 efort si miliarde de VREAU-ri si daca ma gandesc bine unele VREAU-ri se finalizeaza cu succes fiindca ,, cuvantul unora este lege pentru altii".
CARE SUNT VREAU-rile voastre?Pana cand o sa primesc raspunsuri de la voi, nu uitati ca it's a WONDERFUL LIFE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu